Меню & пошук

В США створили кампанію на захист достовірних новин

В США створили кампанію на захист достовірних новин

В ній показали яким джерелам насправді довіряють деякі читачі


[ads-pc-2]

Журнал Columbia Journalism Review спільно з рекламною агенцією TBWA/Chiat/Day створили соціальну рекламу про фейкові новини. Фото вже з’явилися на сторінках в The New York Times, пише Creativity. На кількох чорнобілих світлинах люди читають газети, втім їхні заголовки дещо незвичні: «Пост батька в фейсбуці», «Блог якогось хлопця», і «Ретвіти незнайомців».

Кампанія під назвою «Справжня журналістика має значення» покликана наголосити на проблемі розповсюдження фейкових новин, які все частіше плутають із достовірною інформацією з перевірених джерел.

Фото: Columbia Journalism Review

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: