В США створили кампанію на захист достовірних новин
В США створили кампанію на захист достовірних новин
В ній показали яким джерелам насправді довіряють деякі читачі
[ads-pc-2]
Журнал Columbia Journalism Review спільно з рекламною агенцією TBWA/Chiat/Day створили соціальну рекламу про фейкові новини. Фото вже з’явилися на сторінках в The New York Times, пише Creativity. На кількох чорнобілих світлинах люди читають газети, втім їхні заголовки дещо незвичні: «Пост батька в фейсбуці», «Блог якогось хлопця», і «Ретвіти незнайомців».
Кампанія під назвою «Справжня журналістика має значення» покликана наголосити на проблемі розповсюдження фейкових новин, які все частіше плутають із достовірною інформацією з перевірених джерел.
Фото: Columbia Journalism Review