Соціальна реклама Nike «You Can’t Stop Us» про єдність спортсменів стала віральною
Соціальна реклама Nike «You Can’t Stop Us» про єдність спортсменів стала віральною
Архівні кадри на розділеному екрані.
[ads-pc-2]
Нова соціальна реклама Nike «You Can’t Stop Us» (Ти не можеш зупинити нас) стала вірусної в інтернеті, завоювавши популярність у соцмережах і отримавши позитивні відгуки користувачів.
На розділеному екрані відео зібрані архівні кадри атлетів різного етнічного походження та кольору шкіри, чоловіків і жінок в різних видах спорту. Окрім цього, у ролику показали спортсменів з інвалідністю. Для реклами відібрали 72 архівні відео з 4 тисяч переглянутих.
Після публікації ролику на YouTube 30 липня його переглянули майже 40 мільйонів раз.
У рекламі згадується і криза коронавірусу з працівниками, які розбризкують дезінфектор на стадіоні, і протести проти жорстокості поліції, коли спортсмени встають на коліна під час виконання гімну.
«Неважливо, наскільки все погано, ми завжди будемо сильніші», — йдеться в кінцевому повідомлені Nike. «Тому що ніщо не може зупинити те, що ми можемо зробити разом».
Два роки тому Nike запустили ще одну соціальну кампанію, яка стала вірусною — «Believe In Something» з футболістом Коліном Каперніком. Кадри з ним з’являються і в новій рекламі Nike.