Меню & пошук

Школярі переспівала Bohemian Rhapsody для реклами британських ритейлерів

Школярі переспівала Bohemian Rhapsody для реклами британських ритейлерів

Відео з дитячим перформансом під Queen поширюється в мережі


[ads-pc-2]

Мережі британських супермаркетів John Lewis & Partners та Waitrose & Partner випустили рекламу зі школярами, які переспівали пісню Queen Bohemian Rhapsody в рамках кампанії з ребрендингу. Про це пише Mashable.

У відео діти влаштовують масштабний перформанс під час шкільної вистави, яку дивляться їхні батьки.

Рекламний ролик створили Тім Венс та Пол Нотт з агенції Adam & Eve/DDB.

Фото: скріншот з ролика

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: