Spotify запатентував технологію музичних рекомендацій на основі голосу користувача
Spotify запатентував технологію музичних рекомендацій на основі голосу користувача
Сервіс прагне зробити свої рекомендації максимально персоналізованими.
Сервіс потокового аудіо Spotify запатентував технологію, що дозволяє аналізувати голос користувача і рекомендувати йому композиції в залежності від емоційного стану, статі, віку і навіть акценту, пише BBC.
Крім цього, за допомогою розпізнавання мови Spotify хоче визначати соціальну обстановку користувача: чи знаходиться він на самоті, в оточенні кількох людей або на вечірці. Ця функція також допоможе по інтонації, ритму та іншим характеристикам голосу визначити настрій користувача, його емоції: щастя, злість, смуток або нейтральний стан. Отримані дані буду порівнювати з іншою інформацією профілю: історією прослуховувань і музичними вподобаннями.
Сервіс прагне зробити свої рекомендації максимально персоналізованими. Патент дозволить поліпшити якість пропонованої сервісом реклами. Однак, у компанії відзначають, що поважають конфіденційність клієнтів і тому розглянуть питання впровадження функції з етичної точки зору.
Раніше американський сервіс The Pudding запустив бот Judge my Spotify, який оцінює музичні смаки за історією прослуховувань у Spotify.