Spotify запатентував технологію музичних рекомендацій на основі голосу користувача
Spotify запатентував технологію музичних рекомендацій на основі голосу користувача
Сервіс прагне зробити свої рекомендації максимально персоналізованими.
[ads-pc-2]
Сервіс потокового аудіо Spotify запатентував технологію, що дозволяє аналізувати голос користувача і рекомендувати йому композиції в залежності від емоційного стану, статі, віку і навіть акценту, пише BBC.
Крім цього, за допомогою розпізнавання мови Spotify хоче визначати соціальну обстановку користувача: чи знаходиться він на самоті, в оточенні кількох людей або на вечірці. Ця функція також допоможе по інтонації, ритму та іншим характеристикам голосу визначити настрій користувача, його емоції: щастя, злість, смуток або нейтральний стан. Отримані дані буду порівнювати з іншою інформацією профілю: історією прослуховувань і музичними вподобаннями.
Сервіс прагне зробити свої рекомендації максимально персоналізованими. Патент дозволить поліпшити якість пропонованої сервісом реклами. Однак, у компанії відзначають, що поважають конфіденційність клієнтів і тому розглянуть питання впровадження функції з етичної точки зору.
Раніше американський сервіс The Pudding запустив бот Judge my Spotify, який оцінює музичні смаки за історією прослуховувань у Spotify.