Львівщина отримала туристичний логотип
Львівщина отримала туристичний логотип
[ads-pc-2]
Львівська область отримала офіційний логотип, який буде використовуватись для промо туристичної галузі регіону, пише Afishalviv.
Це стилізована кирилична літера “л”, заповнена впізнаваними туристичними елементами області: гори, мінеральні води, активний туризм, львівська ратуша, трамвай, філіжанка кави, гірськолижні курорти, храми та святкові традиції. Лого доповнюється лозунгом “Дивовижні відкриття”, англійською – “Аmazing discoveries”.
Найкращий, на думку обласної ради, логотип, зробила агенція Vitamin ADV, яка розробляла також бренд для Львівського аеропорту. Проект впродовж трьох місяців виконувала група дизайнерів під керівництвом Констянтина Хмелюка. Загалом, вартість нового логотипу – 20 тисяч гривень.
“У концепцію туристичного логотипу ми заклали впізнаваність, кольоровість, розкриття туристичних можливостей, поєднання логотипу Львівщини із логотипом м. Львова, поєднання літніх і зимових видів відпочинку. Після численних дискусій зупинилися на варіанті, де зображена кирилична літера “л”, яка символізує Львівщину та Львів, – наголосив директор департаменту. – До речі, в обрисах цієї літери експерти відкрили для себе інші асоціації: хтось бачив Ейфелеву вежу, хтось – завод ЛАЗ, інші – складену книжку або вишиваний рушник”, – розповів у коментарі директор департаменту міжнародного співробітництва і туризму Львівської облдержадміністрації Віталій Горбатенко.
2 коментарі