A password will be e-mailed to you.

metro

Дизайнерська група «Агенти змін» на чолі з Ігорем Скляревським оприлюднила новий формат, в якому Київський метрополітен звертатиметься до пасажирів. Відтепер замість безособових та штампованих оголошень в столичній підземці будуть дизайнерські плакати, оформлені “людською” мовою.

Ми віримо, що замість купу разів писати «Шановні пасажири!» треба насправді поважати пасажирів та піклуватися про них. А це означає вчасно, лаконічно і просто пояснювати, що і чому відбувається, як уникнути незручностей.

Постери були розроблені і запроваджені завдяки спільній роботі з прес-службою метрополітену, і з вчорашнього дня їх можна побачити на певних станціях. Розробці плакатів передувала робота над оновленням фунікулера, логотипом міської електрички та схеми метро. 

10698689_742367042466290_2678426019502289737_n

1920202_742366975799630_5648993956149708420_n

10403359_742366989132962_1178464308633645241_n

10440964_742366979132963_1131477876586421608_n

10665140_742367035799624_8677755256776325173_n

Активісти дизайнерської групи наполегливо просять повідомляти метрополітен про те, чи сподобались вказані ініціативи – це критично важливо для того, аби такі зміни продовжувались і далі. Зробити це можна за телефоном гарячої лінії (044) 537-55-05, або написавши через сайт: http://metro.kiev.ua/node/91?q=contact.

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її і натисніть Shift + Enter або клікніть тут, щоб повідомити нас.