Меню & пошук

KFC призупинили використання свого слогана «Смачно так, що пальчики оближеш»

KFC призупинили використання свого слогана «Смачно так, що пальчики оближеш»

В компанії сказали, що слоган повернеться «коли настане потрібний час».


[ads-pc-2]

Американська мережа ресторанів швидкого харчування KFC відмовилась від свого 64-річного слогана «Смачно так, що пальчики оближеш» (It’s Finger Lickin ‘Good), йдеться на сайті компанії. Компанія вирішила, що слоган недоречний під час пандемії коронавірусу і протиепідеміологічних заходів. 

Використання слогану призупинено в рекламі по всьому світу. 

«Ми знаходимося в унікальній ситуації — у нас є знаковий слоган, який не зовсім вписується в поточну ситуацію. Поки ми припиняємо використання «It’s Finger Lickin ‘Good», будьте впевнені, що  їжа, яку так люблять люди по ​​всьому світу, не зміниться», — сказала Кетрін Тан-Гіллеспі, глобальна директорка по маркетингу KFC.

В компанії сказали, що слоган повернеться «коли настане потрібний час».

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: