KFC призупинили використання свого слогана «Смачно так, що пальчики оближеш»
KFC призупинили використання свого слогана «Смачно так, що пальчики оближеш»
В компанії сказали, що слоган повернеться «коли настане потрібний час».
[ads-pc-2]
Американська мережа ресторанів швидкого харчування KFC відмовилась від свого 64-річного слогана «Смачно так, що пальчики оближеш» (It’s Finger Lickin ‘Good), йдеться на сайті компанії. Компанія вирішила, що слоган недоречний під час пандемії коронавірусу і протиепідеміологічних заходів.
Використання слогану призупинено в рекламі по всьому світу.
«Ми знаходимося в унікальній ситуації — у нас є знаковий слоган, який не зовсім вписується в поточну ситуацію. Поки ми припиняємо використання «It’s Finger Lickin ‘Good», будьте впевнені, що їжа, яку так люблять люди по всьому світу, не зміниться», — сказала Кетрін Тан-Гіллеспі, глобальна директорка по маркетингу KFC.
В компанії сказали, що слоган повернеться «коли настане потрібний час».