Ілюстраторка створила рекламу національних парків США на основі негативних відгуків відвідувачів
Ілюстраторка створила рекламу національних парків США на основі негативних відгуків відвідувачів
Постери проєкту Ембер Шер публікує в Instagram.
[ads-pc-2]
Ілюстраторка Ембер Шер з Північної Кароліни створила рекламні плакати національних парків США на основі негативних, 1-зіркових відгуків користувачів, пише Adweek.
У роботах, виконаних у ретро-стилі, Шер дослівно наводить коментарі незадоволених відвідувачів та ілюстрації геолокацій, які вони критикують.

Національний парк Гранд-Каньйон — «Діра. Дуже велика діра»

Єллоустоунський національний парк — «Можна заощадити кошти, якщо закип’ятити воду вдома»

Національний парк Вайт-Сенд — «Буквально милі білого піску»

Національний парк «Йосеміті» — «Дерева закривають вид. І тут занадто багато сірих скель»

Національний парк Акадія — «Вода тут крижана»

Національний парк Кінгз-Каньйон — «Пейзаж не дуже»

Гавайський вулканічний національний парк — «Навіть не вдалося торкнутися лави»

Національний парк і заповідник Катмай —«Краєм ока можна побачити одного ведмедя»
Постери проєкту «Subpar Parks» Шер публікує на Instagram-сторінці.
Посмотреть эту публикацию в Instagram







