Меню & пошук

Bud тролить фанів футбольної команди Клівленда, пропонуючи безплатне пиво за перемогу

Bud тролить фанів футбольної команди Клівленда, пропонуючи безплатне пиво за перемогу

За останні два роки команда виграла один матч.


Корпорація Anheuser-Busch InBev, яка виробляє пиво Bud, встановлює холодильники з безплатним пивом в американському місті Клівленд. Він відкриється, коли місцева команда з американського футболу виграє гру. Про це повідомляє ESPN.

Холодильники з назвою «Перемога» будуть встановлені в 10 пабах Клівленда. Вони будуть заповнені пивом Bud Light.

Відкриються холодильники у момент, коли місцева команда з американського футболу Клівленд Браунс виграє наступний матч. У цю мить електромагніти, що тримають холодильник зачиненим, відкривають через Wi-Fi. 

У одному холодильнику буде розміщено від 200 до 300 пляшок Bud Light. Пиво у всіх холодильниках буде безкоштовним для фанів.

Таким чином компанія хоче віддячити усіх вболівальників Клівленда, які не відвернулися від команди у скрутні часи, зазначив віце-президент Bud з маркетингу Енді Гелер.

Пиво Bud Light є офіційним спонсором 28 команд НФЛ (чемпіонат з американського футболу), включно з Клівленд Браунс.

Суть тролінгу полягає в тому, що останню перемогу Браунс здобули в сезоні 2016 року. За останні два сезони команда виграла 1 матч з 32. Програвши усі матчі в сезоні 2017 року, Клівленд став другою командою в історії, кому підкорювалося таке досягнення: у сезоні 2008 року усі матчі програла команда Детройт Лайонз.

Bud зазначає, що пиво в холодильник змінюватимуть раз на місяць, аби зберігати його свіжим. Звісно, якщо у цьому буде потреба.

Новий сезон НФЛ розпочнеться 6 вересня і триватиме до 30 грудня. За цей час Клівленд Бранус зіграють 16 матчів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: