Меню & пошук

Продукти замість статевого органу. PETA випустила рекламу, в якій розкритикувала «традиційну маскулінність»

Продукти замість статевого органу. PETA випустила рекламу, в якій розкритикувала «традиційну маскулінність»

Так організація намагається сказати чоловікам, щоб ті ставали веганами.


[ads-pc-2]

Організація із захисту тварин PETA опублікувала нову рекламу, в якій пропагує веганство. Реклама вийшла під назвою «Традиційна» маскулінність ПОМЕРЛА.

У ролику в чоловіків на місці статевих органів овочі, а один зі слоганів ролику — «веганство — секрет чоловічої сексульної витривалості». Наприкінці ролику написана фраза: «Підвищи свою сексуальну витривалість. Ставай веганом».

В детальніншому описі ролику, PETA пояснює, що «традиційну» маскулінність Асоціація психологів США пов’язує з насильством, а це також є причиною смертей тварин. Тому таким чином організація закликає людей ставати веганами.

Ролик у Twitter організації переглянути 3,8 мільйони разів, а на Facebook — 354 тисячі разів. Щоправда, більшість користувачів не зрозуміли реклами.

“Це гірше, ніж реклама Gillette»

Висновки PETA у рекламі ніяк не підкріплені науковими дослідженнями.

Ролик PETA вийшов незадовго після реклами Gillette, у якій критикується «токсична маскулінність».

Це не перший подібний віральний ролик від організації: раніше вони уже переконували, що секс у веганів кращий, ніж у м’ясоїдів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: