Меню & пошук

Секс та еротика в рекламі: найцікавіші приклади

Секс та еротика в рекламі: найцікавіші приклади

Lego

Як мовиться у відомій цитаті, для того, щоб реклама була успішною, достатньо показати в ній дітей, тварин або секс. Остання складова завжди була практично запорукою успіху маркетологів – як при рекламі на ТБ, так і в рекламних принтах. Причина очевидна – реклама з сексуальним або еротичним підтекстом завжди привертає більше уваги і краще запам’ятовується.

В сьогоднішній підбірці – кілька найяскравіших прикладів використання таких образів у рекламі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

4 коментарі

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: