Мережа Dunkin’ Donuts провела ребрендинг та змінить назву
Мережа Dunkin’ Donuts провела ребрендинг та змінить назву
Жодних більше пончиків у назві.
[ads-pc-2]
Мережа Dunkin’ Donuts провела ребрендинг, згідно з яким змінить назву. Про це повідомляється на офіційному сайті компанії.
З січня 2019 року мережа називатиметься «Dunkin’», без «Donuts». Таке рішення прийняте через бажання компанії асоціюватися зі швидкою подачею кави.
«Наше нове ім’я простіше, коротше і сучасніше», – написав у зверненні директор з маркетингу Тоні Вайзман.
При цьому у компанії запевнили, що не відмовляються від пончиків — вони залишатимуться складовою частиною мережевих закладів.
Компанія залишить незмінним шрифт логотипу, а також кольори Dunkin’ — рожевий та оранжевий.