Gillette випустив рекламу, в якій закликає чоловіків змінитися. Чоловіки її розкритикували
Gillette випустив рекламу, в якій закликає чоловіків змінитися. Чоловіки її розкритикували
Бренд критикує чоловіків, а вони — бренд.
[ads-pc-2]
Бренд Gillette випустив рекламу We Believe, в якій закликає чоловіків змінитися у зв’язку з рухом #MeToo. У рекламі Gillette критикує «типову» поведінку чоловіків.
Реклама розпочинається з нарізки новинних сюжетів, де розповідається про рух #MeToo. Закадровий голос потім запитує: «Чи це найкраще, що може отримати чоловік?»
Упродовж реклами показується зміна поведінки чоловіків. Замість типової фрази «хлопці є хлопцями», після якої чоловіки дозволяли дітям битися, або принижувати молодших, чоловіки власноруч розбороняють ситуації та показують приклад дітям.
Під рекламою Gillette у Twitter — понад 1,5 тисячі коментарів. Більшість з них критичні щодо реклами.
«Замість того, щоб фокусуватися на позитивних рисах хлопців та чоловіків, Gillette проводить кампанію, в якій зображає чоловіків як латентних ґвалтівників. Ми оголошуємо бойкот Gillette. Час показати підтримку чоловіків та проголосувати гаманцями».
Instead of focusing on the positives of boys and men, @Gillette runs a campaign that essentially portrays men as rapists in waiting. We call for a boycott of @Gillette It’s time to show support of men and vote our pocketbook. #ShameOnYou @Gillette
— NCFM Carolinas (@NCFMCarolinas) 14 січня 2019 р.
«Дякую, що змусили користувачів задуматися над переходом на Harry або Dollar Shave Club. Ви підняли їхні продажі сьогодні»
Thank you for making the internet think about switching to Harry’s or Dollar Shave Club. You did their sales a world of good today!
— Stormshifter (@Stormshifter1) 14 січня 2019 р.
Me after watching this… pic.twitter.com/LJZwJ8iuS3
— Patrick Stumler (@pstumler) 15 січня 2019 р.
«Дякуємо за те, що вважаєте більшість чоловіків поганими. Тепер я піду у Harry за бритвою».
Thanks for assuming most men are bad…. now I’m off to Harry’s for my next razor.
— 𝗦𝗘𝗖𝗥𝗘𝗧 𝗦𝗤𝗨𝗜𝗥𝗥𝗘𝗟 (@SecritSqrl) 14 січня 2019 р.
Але були й такі, що підтримували кампанію.
«Факт того, що так багато людей не сприйняли рекламу, показує її важливість. Дякую!»
The fact that so many don’t get it shows how necessary it is. Thank You!!!
— Bettie Heady (@HeadyBettie) 15 січня 2019 р.
За день рекламу переглянути 4,5 мільйони разів на Youtube.