Меню & пошук

Facebook почав видавати друкований журнал

Facebook почав видавати друкований журнал

Facebook виходить на офлайн-середовище.


Соціальна мережа Facebook запустив журнал Grow, який виходитиме щоквартально і буде присвячений бізнесу. Про це повідомляє Fipp.

Віце-президент Facebook в Європі, на Близькому Сході та в Африці Нікола Мендельсон розповів, що ідея запуску журналу виникла близько півроку тому на одному з заході, організованих компанією.

Перший номер уже вийшов. У ньому розповідається про нішеві бренди, а на обкладинці — швед Оскар Ольсон, креативний директор H&M.

Журнал розповсюджуватиметься в залах очікування для пасажирів бізнес-класу аеропорту Хітроу і деяких інших локаціях Лондона. Також журнал виходить в онлайн-версії, познайомитися з якою можна тут.

Фото: Unsplash

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: