Меню & пошук

В Лондоні з’явилися автобусні зупинки із запахом шоколадного пирога

В Лондоні з’явилися автобусні зупинки із запахом шоколадного пирога

Ароматна ініціатива в ім'я реклами


[ads-pc-2]

У Лондоні на деяких автобусних зупинках з’явилися плакати, що пахнуть пирогом із шоколодною помадкою. Вони є частиною рекламної кампанії книги вегетаріанських рецептів The Bosh, пише MobileMarketing.
Кампанію запустило видавництво HarperCollins спільно з агенцією MediaCom. За задумом видавництва запахи будуть «лоскотати смакові рецептори (веганські і не тільки)  цільової аудиторії», при чому в той час, коли вони голодні повертаються з роботи додому. 

За даними видавництва HarperCollins, книга The Bosh вже стала найпопулярнішою кулінароною книгою від початку 2018 року. Її автори – Іан Тесбі і Генрі Фірт, кулінарні відеоблогери. У квітні кількість переглядів на їхньому каналі перевищила 1 млрд.

 

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: