Facebook почав видавати друкований журнал
Facebook почав видавати друкований журнал
Facebook виходить на офлайн-середовище.
[ads-pc-2]
Соціальна мережа Facebook запустив журнал Grow, який виходитиме щоквартально і буде присвячений бізнесу. Про це повідомляє Fipp.
Віце-президент Facebook в Європі, на Близькому Сході та в Африці Нікола Мендельсон розповів, що ідея запуску журналу виникла близько півроку тому на одному з заході, організованих компанією.
Перший номер уже вийшов. У ньому розповідається про нішеві бренди, а на обкладинці — швед Оскар Ольсон, креативний директор H&M.
Журнал розповсюджуватиметься в залах очікування для пасажирів бізнес-класу аеропорту Хітроу і деяких інших локаціях Лондона. Також журнал виходить в онлайн-версії, познайомитися з якою можна тут.
Фото: Unsplash