Художник показав, як мали б виглядати логотипи відомих брендів у часи коронавірусу
Художник показав, як мали б виглядати логотипи відомих брендів у часи коронавірусу
На його думку, пиву «Корона» потрібне нове ім'я.
[ads-pc-2]
Словенский художник і дизайнер Юрі Товрльян (Jure Tovrljan) переробив логотипи світових брендів на тлі ситуації з коронавірусом, загальним карантином й закликами до самоізоляції — повідомляє MMR.
У його інтерпретації логотипи отримали медичні маски, тримаються на безпечній відстані та проводять час онлайн. А от пиву «Корона», на думку Товрльян, потрібне нове ім’я.
«Просто уявлення про те, як повинні виглядати логотипи в ці важкі часи. Тримайтеся там, друзі. Залишайтеся вдома», — написав художник в описі до свого проєкту.