Меню & пошук

Художник показав, як мали б виглядати логотипи відомих брендів у часи коронавірусу

Художник показав, як мали б виглядати логотипи відомих брендів у часи коронавірусу

На його думку, пиву «Корона» потрібне нове ім'я.


[ads-pc-2]

Словенский художник і дизайнер Юрі Товрльян (Jure Tovrljan) переробив логотипи світових брендів на тлі ситуації з коронавірусом, загальним карантином й закликами до самоізоляції — повідомляє MMR. 

У його інтерпретації логотипи отримали медичні маски, тримаються на безпечній відстані та проводять час онлайн. А от пиву «Корона», на думку Товрльян, потрібне нове ім’я.

«Просто уявлення про те, як повинні виглядати логотипи в ці важкі часи. Тримайтеся там, друзі. Залишайтеся вдома», — написав художник в описі до свого проєкту.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: