Меню & пошук

Українські постери потрапили до Музею постерів США

Українські постери потрапили до Музею постерів США

Проєкт також отримав срібну нагороду на Epica Awards 2019.


[ads-pc-2]

Серія рекламних постерів для бренду магазину алкоголю Bad Boy, створені креативною агенцією Banda, потрапили до Музею постерів у Нью-Йорку The Poster House

Постери вже передані до архіву музею, з часом їх інтегрують у тематичну виставку.

Слоган кампанії: «На щастя, вина старіють краще». 

 

Посмотреть эту публикацию в Instagram

 

Публикация от Bad Boy (@badboyliquorstore)

 

Посмотреть эту публикацию в Instagram

 

Публикация от Bad Boy (@badboyliquorstore)

 

Посмотреть эту публикацию в Instagram

 

Публикация от Bad Boy (@badboyliquorstore)

«Ми створили серію постерів для магазину алкоголю Bad Boy, яка нагадала про громадянський обов’язок. Напередодні виборів бренд натякає про те, що буває, коли не голосуєш. Якби батьки знали,  що повиростає з їхніх пупсиків, то, мабуть, надали б перевагу виноробству замість батьківства», — йдеться в описі рекламної кампанії на сайті Banda. 

Проєкт отримав срібну нагороду на Epica Awards 2019 у категорії Retail Services. 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: