The North Face запустив петицію, щоб зробити День Землі вихідним у всьому світі
The North Face запустив петицію, щоб зробити День Землі вихідним у всьому світі
«Перестати скролити і почати досліджувати»
[ads-pc-2]
Бренд The North Face запустив петицію, у якій пропонує зробити День Землі 22 квітня вихідним у всьому світі. У цей день людей закликають «перестати скролити і почати досліджувати», пише The Drum.
Кампанія Explore Mode має на меті змотивувати людей в різних країнах світу проводити менше часу онлайн в соцмережах і більше фізично взаємодіяти з природою.
Бренд підрахував, що в середньому ми беремо в руки телефон 47 разів на день, а близько чотирьох годин щодня витрачаємо на соцмережі, електронну пошту, медіа та фото.
«У День Землі цього року ми приєднуємося до наших друзів і партнерів-дослідників, щоб зробити цей день вихідним. Ми вважаємо, що якщо люди виділяють час на те, щоб досліджувати планету, вони відчувають більший зв’язок з нею і більше готові її захищати», − стверджує Тім Бентл, глобальний генеральний лайфстайл-менеджер у The North Face.
Петиція вже зібрала майже 53 тисячі підписів із 75 тисяч необхідних.
У День Землі 22 квітня бренд вперше закриє свої магазини та офіси у США і Канаді, щоб дати працівникам можливість проводити більше часу на природі.