Меню & пошук

Знята у Києві реклама Diesel отримала трьох «Каннських левів»

Знята у Києві реклама Diesel отримала трьох «Каннських левів»

Продакшном займалася українська студія Family Production


[ads-pc-2]

Рекламний ролик бренду одягу Diesel, знятий у Києві, отримав три «Каннські леви», пише The Village Україна.

Ролик здобув «Бронзових левів» за режисуру та продакшн-дизайн і «Срібного льва» за операторську работу.

Його продакшеном займалася українська студія Family Production.

Відео знімали в Національному університеті театру, кіно і телебачення імені Івана Карпенка-Карого. Аеропорт відтворили у Будівлі торгівлі на Львівській площі. А частина кадрів була знята на Подільсько-Воскресенському мосту в Києві.

Ідея реклами належить французькому продакшену Division і режисеру Франсуа Русселе.

«Концепт же розробила рекламна агенція Publicis. Та історія ролика – відповідальність Франсуа. Він має Каннського лева. Із Руссоле ми вже працювали раніше у проекті Dior. Окрім того він має досвід співпраці з Nike», – розповів продюсер Family Production Микита Буковський у коментарі The Village Україна.

За його словами, ідея рекламного ролика полягає в тому, що потрібно бути собою. Кожна людина має свої недоліки, але їх не варто соромитися.

Фото: скріншот з ролика

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: