Київський метрополітен почав спілкуватись людською мовою
Київський метрополітен почав спілкуватись людською мовою
[ads-pc-2]
Дизайнерська група «Агенти змін» на чолі з Ігорем Скляревським оприлюднила новий формат, в якому Київський метрополітен звертатиметься до пасажирів. Відтепер замість безособових та штампованих оголошень в столичній підземці будуть дизайнерські плакати, оформлені “людською” мовою.
Ми віримо, що замість купу разів писати «Шановні пасажири!» треба насправді поважати пасажирів та піклуватися про них. А це означає вчасно, лаконічно і просто пояснювати, що і чому відбувається, як уникнути незручностей.
Постери були розроблені і запроваджені завдяки спільній роботі з прес-службою метрополітену, і з вчорашнього дня їх можна побачити на певних станціях. Розробці плакатів передувала робота над оновленням фунікулера, логотипом міської електрички та схеми метро.
Активісти дизайнерської групи наполегливо просять повідомляти метрополітен про те, чи сподобались вказані ініціативи – це критично важливо для того, аби такі зміни продовжувались і далі. Зробити це можна за телефоном гарячої лінії (044) 537-55-05, або написавши через сайт: http://metro.kiev.ua/node/
1 Comment