Inspired Books: “Емоційний веб-дизайн”
Inspired Books: “Емоційний веб-дизайн”
[ads-pc-2]
2012 року російське видавництво “МИФ” вивело на ринок книгу Аарона Уолтера “Емоційний веб-дизайн.” Вона – не для дизайнерів, а радше – для менеджерів, котрі прагнуть донести до свого керівництва необхідність якісних змін в інтерфейсі веб-проектів. Якщо ви теж не можете переконати свого начальника, що дизайн корпоративного сайту безнадійно застарів, а контент у вашому особистому блозі перестав знаходити відгук у аудиторії – саме час читати цю книгу.
По суті, у книзі зібрано ряд успішних прикладів рестуктуризації та редизайну сайтів, котрі спричинили не лише якісні зміну у сприйнятті з боку аудиторії, але й кількісні зміни у вигляді зростання продажів, позитивних відгуків та клієнтських замовлень. І звісно ж, розглянуто приклади стартапу Mailchimp у виборі власної айдентики та стилістики.
Основні уроки, котрі можна засвоїти, читаючи “Емоційний веб-дизайн”:
1. Першим експериментатором в галузі емоційного дизайну був Ґутенберг, котрий створив друкарський верстат, що імітував людський почерк монахів – переписувачів книг.
2. Антропоморфність, дитячі постаті та обличчя, використання айдентики та образів із людськими рисами в якості допоміжних персонажів – ключові складові будь-якого сайту, котрий добре продає продукти чи послуги.
3. Не забувайте про важливість “золотого перетину” в компонуванні сайтів та проектів.
4. Контраст та мінімалізм допомагають виділитись у натовпі конкурентів набагато краще за “розцяцкованість” вашого проекту.
5. Індустрія веб-дизайну та розробки росте настільки швидко, що за пару років з моменту виходу цієї книги у оригіналі вона вже встигла дещо застаріти :)
6. Фактори емоційного та морального ризику в проектуванні сайтів та будь-яких додатків чи сервісів завжди є; тому немає універсальної поради “як правильно”. Методом спроб та помилок ви зможете відшукати саме те, що до смаку вашій цільовій аудиторії.
Кому читати: Менеджерам з продажу, інтернет-маркетологам, керівникам проектів та просто користувачам, котрі хочуть покращити роботу та зовнішній вигляд сервісів, що ними вони користуються щодня чи пропонують використовувати іншим.
Придбати книгу можна в Kniga.biz.ua.
15 коментарів