Шевченко, Франко і Гоголь на футболках від ТUR
Шевченко, Франко і Гоголь на футболках від ТUR
[ads-pc-2]
Гоголь з татуюваннями, Франко з люлькою і брутальний Шевченко – такими побачив відомих українців львівський ілюстратор Михайло Присташ. Ідея ж перенести стильні образи на футболки виникла у Олексія Малицького, який уже мав подібний досвід з брендом Sammy Icon. Він давно думав про запуск власної лінії одягу, але досі не вистачало натхнення. Поштовхом до створення бренду TUR стали роботи Михайла. Хлопці переконані, що образи стильних українців носитимуть сильні духом шукачі пригод. Їхній одяг для тих, хто не хоче виділятися у натовпі здалека. Це речі для людей, у яких є життєва позиція.
Тур – це витривала тварина, яка витримувала екстремальні температури і відзначалась силою, швидкістю та своєрідним норовом. Жили в Українських Карпатах до XVII століття. Один із основних посилів бренду – притягувати щастя і удачу. Тому логотип виконаний у вигляді рогів тура. Цей елемент символізує також і підкову. Більше того, TUR заснували 12.12.2012, що, на думку хлопців, якнайкраще впливатиме на тих, хто носитиме одяг від бренду TUR.
Олексій Малицький
засновник бренду Sammy Icon, випускник Києво-Могилянської академії. Займається створеннням аксесуарів уже два роки, але завжди мріяв створити власний бренд одягу
Михайло Присташ
молодий львівський ілюстратор
Придбати футболки можна в магазині Joyfactory.
9 коментарів