Меню & пошук

Перу створило новий бренд своєї країни

Перу створило новий бренд своєї країни

[ads-pc-2]

Аргентинська студія дизайну Futurebrand здійснила оновлення бренду Перу. Графічний стиль буде використовуватись для реклами Перу на всіх каналах – у медіа, в інтернеті, в містах країни тощо.

Як стверджують автори нового стилю, спіральна буква P, яка є основним мотивом нового бренду, символізує культурну спадщину усіх народів, що населяють Перу. Вона також презентує еволюцію, зміни та трансформацію.

Промо-відео:

via BrandNew

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

1 Comment

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: