A password will be e-mailed to you.

workcelerator

Ігор СтефуракНаша команда поспілкувалася з Ігорем Стефураком, засновником сервісу Workcelerator.  Workcelerator – сайт з нетехнічними вакансіями на роботу / стажування в стартапах, завдання якого — сформувати культуру стажування та найму перших нетехнічних працівників для стартапів.

Чому ти вирішив запустити такий проект як Workcelerator?

Ігор: 4 роки тому я потрапив у акселератор GrowthUP на стажування. Важливим моментом стало те, що мені одразу дали роль у підготовці конференції IDCEE — комунікація з підприємцями, які хотіли презентувати проекти перед інвесторами. У 2014 році ми прийняли рішення рости лише через інститут стажування (80% поточної команди це пройшли). Влітку 2015 року ми віддали 10 стажерів портфельним компаніям, 5 залишилися там працювати.

Результат показав ринкову потребу, тому я опитав знайомих підприємців з України, Німеччини та Ізраїлю чи використовують вони програми стажування. Половина з них відповіла, що так, використовують, інші — не думали про таку можливість. Опитування також допомогло зрозуміти дві складових пошуку:

  1. Українські проекти охоче беруть людей з тих країн, на ринки яких хочуть виходити з продуктом.
  2. 35% закордонних стартапів беруть на роботу / стажування віддалено. Щотижня Workcelerator публікує 2 таких можливості.

Важливо: всі вакансії на сайті нетехнічні.

 

Які перспективи участі та роботи в стартапах для української молоді?

Ігор: 60% вакансій з Workcelerator передбачають неоплачуване стажування на термін від 1 до 3 місяців, тому стартап для студента — це рідко історія про заробітну плату з першого дня.

Підприємці працюють інакше, ніж менеджери корпорацій — вони пропонують віддалену роботу, дають доступ до внутрішніх процесів, показують статистику, розказують про свої підходи до управління. Стартап динамічний. Третина студентів, які йдуть на стажування, хочуть заснувати свої компанії.

І останнє: якщо потрапити у команду на самому початку, то можна отримати долю в бізнесі (поширена практика для галузі), яка при продажі компанії перетвориться у суму на рахунку. Погугліть історію одеської Looksery.

 

Дай, будь ласка, кілька порад про те, як правильно подати себе та своє резюме?

Ігор: У 8 з 10 випадків, заповнену на Workcelerator форму відгуку на вакансію, побачать безпосереднього засновники стартапів. У кожного свої підходи до процесу найму. Я отримую від них зворотній зв’язок, тому написав кілька правил:

  1. Будьте чесними, коли складаєте резюме (CV). Пишіть лише про набуті навички, простими реченнями у діловому стилі.
  2. 20 опитаних роботодавців одностайно підтвердили — вони звертають увагу на електронну адресу. Вона має бути або на власному домені, або на Gmail.
  3. Дізнайтеся максимум про компанію, куди подаєте заявку. У пункті «Розкажіть чому ви хочете працювати саме тут» оперуйте зібраними даними, що співставлені з вашими навичками / очікуваннями.
  4. Приведіть до ладу сторінки у соціальних мережах. З персональних публікацій можна дізнатися про ваш стиль, використання пунктуації та чи звертаєте увагу на граматичні помилки.
  5. Витратьте час (чи скористайтеся сервісами) на верстку резюме. Збережіть його у .PDF-форматі. Це зекономить час на перегляд (відкривається у браузері та з мобільного) та збереже структуру (верстка не «попливе» при пересиланні).

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її і натисніть Shift + Enter або клікніть тут, щоб повідомити нас.