В Києві презентували туристичний бренд для України: «It’s all about U»
В Києві презентували туристичний бренд для України: «It’s all about U»
[ads-pc-2]
Сьогодні в Києві презентували новий туристичний бренд для України, який включає в себе цілу візуальну та смислову концепцію з презентації та позиціонування України в туристичній та інших галузях. Новим гаслом для нашої країни стане «Ukraine: It’s all about U».
Розробником бренду України стала агенція ВікіСітіНоміка та студія Королівські митці. Створення бренду ініціювало Державне агентство з туризму та курортів України за кошти німецького ґранту. «Туристичне позиціювання має дати туристам вагому причину їхати саме в Україну. Ми розробили бренд – а це не лише логотип, це концепція української візуальної ідентифікації. В основу бренду покладена ідея «і – і» – об’єднання нібито несумісних ідей та речей, які доповнюють одне одного», – розповів Радіо Свобода Валерій Пекар, представник команди «ВікіСітіНоміка».
«Слоган “Ukraine: It’s all about U” має подвійне значення: з одного боку, можна його перекласти як «Україна: це все про тебе», а з іншого боку значення «Це все про Україну», – розповіла на презентації голова Державного агентства України з туризму та курортів Олена Шаповалова. Новою тенденцією має стати також мода на внутрішній туризм – подорожі всередині країни. Представники туристичної галузі кажуть, що це може допомогти жителям різних регіонів краще порозумітися.
Якщо ж аналізувати внутрішнє наповнення бренду, то його автори детально розписали застосування концепції на практиці. В якості одного з шрифтів використано гарнітуру Oksana від дизайнера Андрія Шевченка (AndrijType).
Піктограми міст:
Елемент “усмішка”:
Сувенірна продукція:
Декор:
Брендування транспорту:
Білборди та сіті-лайти:
Основна концепція всього бренду була створена ще восени 2013 року, але через об’єктивні причини його офіційна презентація відбулася лише зараз. Документ-презентація зі слайдами:
0 Коментарів