Час працювати: у Києві відкрився коворкінг «Часопис»
Час працювати: у Києві відкрився коворкінг «Часопис»
[ads-pc-2]
Минулого року ми писали про запуск Часописа – креативного простору, антикафе в центрі Києва, де кожен може попрацювати, відпочити, дізнатися щось нове – і платити лише за час свого перебування там. Цього місяця в тому ж місці, але на іншому поверсі, відкривається однойменний коворкінг, де можна буде знайти для себе місце для роботи – як окремим працівникам-фрілансерам, так і невеликим командам.
Ми поспілкувалися з ідейним натхненником Часопису, Максом Яковером, та розпитали у нього подробиці нового проекту: кому буде цікавий коворкінг, та скільки часу зайняла реалізація цієї ідеї.
– Як з’явилася ідея коворкінгу? Це логічне продовження простору Часопис, чи щось окреме?
– Коворкінг «Часопис» став логічним продовженням Простору з окремими умовами. За рік нашої роботи, у Просторі закумулювалася активна спільнота ІТ-спеціалістів та стартап-команд, робота яких вимагає особливих умов – тиші, скайп-кімнат для переговорів з партнерами з-за кордону, дротового інтернету і т.д. У Просторі задовольнити цих потреб ми не могли.
– Наскільки затребуваною, на вашу думку, є необхідність платити за місце, де можна попрацювати, у Києві? Чи не зайнята ця ніша антикафе, час перебування в яких обходиться значно дешевше?
– Коворкінг наразі суттєво відрізняється від вільних просторів. По-перше, коворкінг пропонує інші умови роботи – окреме робоче місце, тишу, інфраструктуру більш заточену на саме для роботи, по-друге, коворкінг має більш вузьку, але більш професійну спільноту. До того ж, усі резиденти коворкінгу мають необмежений доступ до Простору «Часопис». Крім того, в коворкінгу передбачені денні абонементи і якщо ви потребуєте місце, де хочете сконцентруватись – запрошуємо в гості!
– Чи багато часу зайняло створення коворкінгу – від ідеї до першого відвідувача? Ви інвестували власні ресурси, чи залучали партнерів?
– Ідея народжувалася та закріплювалася досить тривалий час: ми вивчали попит та потреби наших гостей, пропозиції інших просторів та коворкінгів і т.д. Від прийняття рішення до відкриття знадобилося 2,5 місяці. Ми з партнером, з яким заснували «Часопис», інвестували власні кошти.
– Хто ваша цільова аудиторія і яким чином ви хочете перетворити її у клієнтів коворкінгу?
– Коворкерами Простору стають молоді команди, підприємці, що починають свій бізнес, вже сформовані команди, а також успішні ментори, що не хочуть обтяжувати себе корпоративними умовностями та господарськими питаннями утримання офісу. Ми не проводимо жодних рекламних акцій, ми просто пропонуємо найкращі умови для роботи, і всі, хто потребує їх, залишаються з нами.
Коворкінг Часопис
Київ, вул. Льва Толстого, 3
coworking.chasopys.ua
Фото: Олександр Ґонтар
1 Comment