Знята у Києві реклама Diesel отримала трьох «Каннських левів»
Знята у Києві реклама Diesel отримала трьох «Каннських левів»
Продакшном займалася українська студія Family Production
[ads-pc-2]
Рекламний ролик бренду одягу Diesel, знятий у Києві, отримав три «Каннські леви», пише The Village Україна.
Ролик здобув «Бронзових левів» за режисуру та продакшн-дизайн і «Срібного льва» за операторську работу.
Його продакшеном займалася українська студія Family Production.
Відео знімали в Національному університеті театру, кіно і телебачення імені Івана Карпенка-Карого. Аеропорт відтворили у Будівлі торгівлі на Львівській площі. А частина кадрів була знята на Подільсько-Воскресенському мосту в Києві.
Ідея реклами належить французькому продакшену Division і режисеру Франсуа Русселе.
«Концепт же розробила рекламна агенція Publicis. Та історія ролика – відповідальність Франсуа. Він має Каннського лева. Із Руссоле ми вже працювали раніше у проекті Dior. Окрім того він має досвід співпраці з Nike», – розповів продюсер Family Production Микита Буковський у коментарі The Village Україна.
За його словами, ідея рекламного ролика полягає в тому, що потрібно бути собою. Кожна людина має свої недоліки, але їх не варто соромитися.
Фото: скріншот з ролика