Меню & пошук

У Великій Британії заборонили рекламу Volkswagen та Philadelphia через зображення гендерних стереотипів

У Великій Британії заборонили рекламу Volkswagen та Philadelphia через зображення гендерних стереотипів

У країні гендерні стереотипи в рекламі заборонені


[ads-pc-2]

Британське агентство з рекламних стандартів (ASA) заборонило рекламні ролики Volkswagen та Philadelphia через те, що вони зображують гендерні стереотипи. Про це пише CNN.

У червня 2019 року у Великій Британії вступила в дію заборона гендерних стереотипів у рекламі. Тепер глядачі можуть подати скаргу на ролики, що стереотипно зображують ролі чоловіків і жінок.

Реклама Volkswagen показала двох чоловіків у космосі та одного чоловіка з протезом, який виконує стрибок у висоту, натомість жінка зображена з дитячим візочком. Після скарг глядачів ASA визнала, що роль жінки зображена в рекламі стереотипно.

«Ми визнаємо, що стати матірю – це досвід, який змінює життя, проте догляд за дитиною – це роль, яку традиційно стереотипно повязують із жінками», – йдеться в рішенні ASA.

У рекламі сиру Philadelphia, що також потрапила під заборону, чоловіки доглядають за дітьми. Вони так відволікаються на їжу в ресторані, що забувають про своїх дітей і залишають їх на рухомій стрічці для їжі в закладі.

Ролик отримав 125 скарг. Рекламний регулятор визнав, що зображення чоловіків безвідповідальними у догляді за дітьми є шкідливим стереотипом, який не може бути виправданий гумором.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: