У Великій Британії хочуть заборонити рекламу фаст-фуду до 9 вечора. Все для того, щоби боротися з ожирінням
У Великій Британії хочуть заборонити рекламу фаст-фуду до 9 вечора. Все для того, щоби боротися з ожирінням
Рекламу обмежать у Facebook та Google
[ads-pc-2]
Уряд Великої Британії пропонує ввести заборону на рекламу фаст-фуду на телебаченні, YouTube, Google та Facebook до 21:00. Це частина плану боротьби з ожирінням серед дітей − пише Times.
Пропозицію розкритикували, адже незалежні дослідження показали, що реклама не має значного впливу на боротьбу з ожирінням.
«Міжнародний досвід і незалежне дослідження довели, що заборона реклами має незначний вплив на соціальні аспекти, що призводять до ожиріння. Шлях до вирішення проблеми − у заходах, спрямованих на різні фактори способу життя, таких як фізичні навантаження та вирішення економічних проблем», − стверджує керівник рекламної асоціації Стівен Вудворд.