Меню & пошук

The North Face запустив петицію, щоб зробити День Землі вихідним у всьому світі

The North Face запустив петицію, щоб зробити День Землі вихідним у всьому світі

«Перестати скролити і почати досліджувати»


[ads-pc-2]

Бренд The North Face запустив петицію, у якій пропонує зробити День Землі 22 квітня вихідним у всьому світі. У цей день людей закликають «перестати скролити і почати досліджувати», пише The Drum.

Кампанія Explore Mode має на меті змотивувати людей в різних країнах світу проводити менше часу онлайн в соцмережах і більше фізично взаємодіяти з природою.

Бренд підрахував, що в середньому ми беремо в руки телефон 47 разів на день, а близько чотирьох годин щодня витрачаємо на соцмережі, електронну пошту, медіа та фото.

«У День Землі цього року ми приєднуємося до наших друзів і партнерів-дослідників, щоб зробити цей день вихідним. Ми вважаємо, що якщо люди виділяють час на те, щоб досліджувати планету, вони відчувають більший зв’язок з нею і більше готові її захищати», − стверджує Тім Бентл, глобальний генеральний лайфстайл-менеджер у The North Face.

Петиція вже зібрала майже 53 тисячі підписів із 75 тисяч необхідних.

У День Землі 22 квітня бренд вперше закриє свої магазини та офіси у США і Канаді, щоб дати працівникам можливість проводити більше часу на природі.

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: