Меню & пошук

Придбання дорогих речей провокує виникнення синдрому самозванця − дослідження

Придбання дорогих речей провокує виникнення синдрому самозванця − дослідження

Лише 30% не соромляться показувати дорогі покупки


[ads-pc-2]

Купівля предметів розкоші може змусити почуватися погано. Це з’ясували в результаті дослідження, проведеного в Бостонському коледжі й Гарвардській бізнес-школі – пише CNBC.

Дослідники назвали це явище «синдромом самозванця від споживання розкоші».

Науковці опрацювали раніше опубліковані роботи про звичку купівлі дорогих речей, а також опитали респондентів у місцях, де найчастіше зустрічаються заможні покупці, наприклад, у Верхньому Іст-Сайді чи в районі театру Метрополітен Опера в Нью-Йорку.

Лише 30% опитаних стверджують, що не соромляться хизуватися розкішним одягом чи аксесуарами, оскільки вважають, що заробили свої гроші наполегливою працею. Решті опитаних некомфортно показувати свої розкішні покупки, тому що їм здається, що це «невиправдані й незаслужені привілеї», навіть попри те, що гроші на них вони заробили самі.

За словами авторів дослідження, споживачів особливо приваблює розкіш, коли вони відчувають себе менш впевненими порівняно з іншими.

Цікаво, що дискомфорт від демонстрації розкішних покупок дещо знижувався, якщо бренд використовував меседж «ви це заслужили».

За словами авторки дослідження й професорки Бостонського колледжу Наілі Ордабаєвої, рішенням для таких людей може стати наступний хід: прив’язати покупки розкоші до важливих особистих подій (наприклад, придбання сувенірів у поїздці чи прикрас, щоб відзначити заручини).

Ще один варіант – змінити свої очікування. «Треба усвідомити, що бажаний образ придбання розкоші може не спровокувати психологочні переваги, яких очікують покупці», – додає дослідниця.

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: