Меню & пошук

Покоління Z витрачає більше часу в YouTube, ніж у Netflix − дослідження

Покоління Z витрачає більше часу в YouTube, ніж у Netflix − дослідження

Ролики перемогли стрімінги


За даними компанії фінансових послуг Piper Jaffray підлітки витрачають більше часу на перегляд відео на YouTube, ніж на Netflix. 

Для дослідження було опитано 9500 підлітків (середній вік − 16 років) з 42 штатів у США. Виявили, що 37% респондентів щодня дивляться відео на YouTube, 35% − на Netflix, 7% − на Hulu і лише 3% на Amazon Prime Video.

23-річний словак Девід Добрик (відеоблогер, актор і суддя шоу талантів), 18-річна американка Емма Чемберлен (відеоблогерка, авторка подкастів «‎Дурний геній») і 29-річний швед PewDiePie (ґеймер, відеоблогер, чиє справжнє ім’я Фелікс Чельберг) визнані найпопулярнішими інфлюенсерами серед представників покоління Z.

Опитування також показало, що user-generated контент є найбільшою проблемою, з якою стикаються потокові сервіси. Наприклад, YouTube має конкурувати не лише з Netflix, а й із самими користувачами, які можуть самостійно створювати якісний контент. 

Серед соціальних мереж найпопулярнішими виявилися Instagram і Snapchat. 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: