Меню & пошук

Покоління Z витрачає більше часу в YouTube, ніж у Netflix − дослідження

Покоління Z витрачає більше часу в YouTube, ніж у Netflix − дослідження

Ролики перемогли стрімінги


[ads-pc-2]

За даними компанії фінансових послуг Piper Jaffray підлітки витрачають більше часу на перегляд відео на YouTube, ніж на Netflix. 

Для дослідження було опитано 9500 підлітків (середній вік − 16 років) з 42 штатів у США. Виявили, що 37% респондентів щодня дивляться відео на YouTube, 35% − на Netflix, 7% − на Hulu і лише 3% на Amazon Prime Video.

23-річний словак Девід Добрик (відеоблогер, актор і суддя шоу талантів), 18-річна американка Емма Чемберлен (відеоблогерка, авторка подкастів «‎Дурний геній») і 29-річний швед PewDiePie (ґеймер, відеоблогер, чиє справжнє ім’я Фелікс Чельберг) визнані найпопулярнішими інфлюенсерами серед представників покоління Z.

Опитування також показало, що user-generated контент є найбільшою проблемою, з якою стикаються потокові сервіси. Наприклад, YouTube має конкурувати не лише з Netflix, а й із самими користувачами, які можуть самостійно створювати якісний контент. 

Серед соціальних мереж найпопулярнішими виявилися Instagram і Snapchat. 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: