Меню & пошук

Опитування: жінки частіше користуються Instagram, а чоловіки − YouTube

Опитування: жінки частіше користуються Instagram, а чоловіки − YouTube

Вони використовують YouTube та Instagram, щоб стежити за лідерами думок.


[ads-pc-2]

За даними опитування американської компанії Morning Consult, проведеного серед 13−38-річних респондентів, більшість представників покоління Z і Y слідкують за інфлюенсерами в соціальних мережах. З’ясували, що для цього чоловіки частіше використовують YouTube, а жінки − Instagram.

Також під час опитування виявили, що TikTok, соціальна мережа, яка дозволяє створювати короткі музичні відео, набирає популярності серед підлітків. Водночас серед представників покоління Z лише 2% респондентів відповіли, що це їхня улюблена платформа.

Також серед покоління Z лише 3% слідкують за інфлюенсерами у Facebook, а міленіали обирають цю платформу в 23% випадків.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: