Меню & пошук

McDonaldʼs втратив ексклюзивне право на товарний знак Big Mac у Європі

McDonaldʼs втратив ексклюзивне право на товарний знак Big Mac у Європі

Американська корпорація програла справу


[ads-pc-2]

McDonaldʼs втратив ексклюзивне право на товарний знак Big Mac у Європейському Союзі за рішенням Відомства інтелектуальної власності ЄC (EUIPO), пише Reuters.

Справу виграла ірландська мережа швидкого харчування Supermac’s. Тепер назву Big Mac для своїх товарів можуть використовувати всі компанії.

Supermac’s подала в суд на McDonaldʼs 2015 року, коли зібралася відкрити свої ресторани не лише в Ірландії, але й в інших країнах Європи. Тоді компанія отрмала заборону від американської мережі McDonaldʼs через те, що назва схожа на назву їхнього бургера Big Mac.

2017 року Supermac’s звернувся до EUIPO з вимогою позбавити McDonaldʼs ексклюзивного права на товарний знак Big Mac у Європі через те, що американська корпорація не використовує його. А за законодавством ЄС, корпорації не можуть володіти правами лише для того, щоб обмежувати конкуренцію.

EUIPO виніс рішення на користь Supermac’s. Проте McDonaldʼs завив, що буде оскаржувати рішення, оскільки він використовував торговий знак Big Mac і надав для цього докази у вигляді реклами, упаковок та зображень на сайті.

Фото: Pixabay

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: