McDonald’s розділив арки свого логотипу через коронавірус
McDonald’s розділив арки свого логотипу через коронавірус
Щоб ще раз підкреслити важливість карантину.
[ads-pc-2]
Бразильський McDonald’s розділив арки свого логотипу, щоб показати важливість самоізоляції під час пандемії коронавірусу. Про це пише видання Ad Age.
За словами представників компанії, розділення арок несе в собі ідею, яку можна описати так: «Ми розлучилися на мить, щоб завжди бути разом».
Зазначається, що дизайн логотипа змінився лише для соціальних мереж, у самих ресторанах вивіски залишилися ті самі.
Крім того, схоже повідомлення з’явилося на Таймс-сквер у Нью-Йорку. На рекламному банері Coca-Cola букви в назві бренду стоять окремо одна від одної, а в повідомленні йдеться: «Залишатися окремо − кращий спосіб залишитися єдиними».