Меню & пошук

Greenpeace випустив рекламу про шкоду пластикових трубочок

Greenpeace випустив рекламу про шкоду пластикових трубочок

Реклама закликає не висмоктувати життя з океану


[ads-pc-2]

Greenpeace Канада запустив рекламну кампанію, що закликає відмовитися від використання пластикових трубочок, пише Strategy Online.

Реклама зображує жителів океану, які страждають від забруднення пластиковими соломинками, та закликає «не висмоктувати життя з океану».

Більшість пластикових трубочок після одноразового використання одразу опиняються на смітнику, а за підрахунками дослідників, 2 тисячі тонн пластикових соломинок зараз знаходиться в океані. Вони не піддаються переробці, тому єдиний спосіб зменшити шкоду – повністю відмовитися від їхнього використання.

Голова океанських та пластикових кампаній у Greenpeace Canada Сара Кінг каже, що ця реклама стосується не лише трубочок. Вона має на меті привернути увагу людей до того, як вони споживають та викидають пластик.

«Великі та малі бізнеси мають переосмислити використання пластику. Трубочки – хороша нагода розпочати діалог про пластик, що не переробляється і спричиняє кризу забруднення по всьому світу», – каже Сара Кінг.

Фото: Greenpeace Canada

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: