Dior звинуватили в присвоєнні культури корінних американців через ролик з Джонні Деппом
Dior звинуватили в присвоєнні культури корінних американців через ролик з Джонні Деппом
Культурна апропріація для продажу продукту
[ads-pc-2]
Французький дім Dior опинився в центрі скандалу після презентації нового ролика для аромату Sauvage із Джонні Деппом, пише Huffington Post. У відео Депп грає роль сучасного ковбоя, що подорожує преріями, тоді як корінна американка стежить за ним, а шаман в традиційному костюмі виконує екзотичний танець.
4. OMG the full @Dior/@LVMH ad is worse than the teaser!
This ad is unlisted on YouTube so that’s why it hasn’t gotten as much attention as the teaser in the first tweet in this thread.
WOW
h/t @andreagonram pic.twitter.com/MyqjqHC1Wd
— Yashar Ali 🐘 (@yashar) August 30, 2019
У мережі користувачі звинуватили бренд у культурній апропріації, тобто привласненні культури корінних американців для продажу французького продукту. Крім того, назва аромату Sauvage з французької перекладається як «дикий» – саме так принизливо називали корінних америнкаців в часи їх масового знищення колонізаторами.
Відомо, що в команді консультантів, залучених для зйомок ролика, були корінні американці. Крім того, Депп не раз стверджував, що його прабабця походила з племені Черокі (представники племені заперечують цю інформацію). У відповідь на критику бренд видалив ролик з мережі.