Британський бренд Burberry випустив футбольний шарф у кольорі ЛГБТ-прапора
Британський бренд Burberry випустив футбольний шарф у кольорі ЛГБТ-прапора
Шарф можна буде придбати лише протягом 24 годин.
[ads-pc-2]
Креативний директор британського бренду одягу й аксесуарів Burberry Рікардо Тіши створив футбольний шарф у кольорі ЛГБТ-прапора для проєкту B-Series – пише Buro 24/7 Ukraine. У рамках цього проекту компанія випускає речі, які можна придбати лише у визначений день протягом 24 годин.
Його можна придбати 17 жовтня на офіційних аккаунтах бренду в Instagram, WeChat, Kakao та Line.
На футбольному шарфі стилю 1990-их зображений логотип Burberry у веселкових кольорах, які символізують прапор ЛГБТ-спільноти.
Команія заснована 1856 року Томасом Бербері, який першим почав використовувати міцну, водонепроникну тканину габардин. З 1970-их років бренд Burberry асоціюється з хуліганською футбольною культурою, яка зародилася у Великій Британії, а шарфи у клітинку стали популярним серед фанатів.