Бренд Victoria’s Secret уперше за 25 років скасував щорічне шоу
Бренд Victoria’s Secret уперше за 25 років скасував щорічне шоу
Компанія хоче змінити маркетингову стратегію
[ads-pc-2]
Американський бренд білизни Victoria’s Secret уперше за 25 років скасував щорічний показ Victoria’s Secret Fashion Show – про це пише Business Insider.
За словами фінансового директора компанії L Brands (їй належить Victoria’s Secret) Стюарта Бургдоерфера, бренду потрібно провести роботу над розвитком іміджу та новою маркетинговою стратегією. Він також додав, що останнім часом шоу не впливали на продаж білизни Victoria’s Secret. Аудиторія шоу 2018 року налічувала 3,27 мільйонів глядачів і була найменшою з 2001 року.
Victoria’s Secret в останні роки часто критикували через рекламні кампанії з виключно худими жінками. Крім того, директор з маркетингу бренду Едвард Разек спричинив хвилю критики після того, як виступив проти участі в показах моделей плюс-сайз і трансгендерів. Компанія звільнила Разека, а на зйомку рекламних роликів покликали трансгендерну модель Валентину Сампайо й модель плюс-сайз Алі Тейт Катлер.