Меню & пошук

Блогер створив фейковий ресторан і продавав їжу, розігріту в мікрохвильовці

Блогер створив фейковий ресторан і продавав їжу, розігріту в мікрохвильовці

Ніколи не можна бути впевненим у тому, хто і як приготував твою їжу


[ads-pc-2]

Британський YouTube-блогер Джош Пітерс створив фейковий ресторан і продавав страви із супермаркета, розігріті в мікрохвильовці, через сервіс доставки їжі Deliveroo. Про це пише Insider.

Пітерс разом з другом Арчі зареєстрували фейковий ресторан The Italian Stallion у британському сервісі доставки їжі Deliveroo. У якості адреси закладу вказали домашню адресу блогера. Також вони створили сайт, на якому розмістили професійні фото страв і вказали, що шеф-кухарем ресторану є зірка кулінарного шоу Джемма Коллінз. Для достовірності вони також створили акаунти в соцмережах і купили підписників.

Після успішної реєстрації на Deliveroo Пітерс встановив знижку 40% на всі страви. Незважаючи на те, що фейковий заклад ще не мав відгуків, у нього зявилися замовлення. Їжу блогер купував у магазині та розігрівав у себе на кухні.

До кожного відправленого замовлення пранкери додавали пояснення про те, що це розіграш, та гроші, які користувачі витратили на їжу з фейкового ресторану.

За словами Пітерса, цим пранком він хотів показати, що ти ніколи не можеш знати напевно, на що витрачаєш гроші, коли замовляєш їжу.

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: