Inspired відкрите до експериментів, пошуку нових форматів та імен, тому пишіть нам на адресу inspiredua@gmail.com.
Для комерційної співпраці: adv@zdatni.com
Inspired. Медіа Можливостей. © 2018. All rights reserved
[ads-pc-2]
Краса – суб’єктивне поняття, адже кожна людина красива по-своєму. Проте жителі різних країн мають певні стандарти зовнішності, хоча жодні з них не можна назвати універсальними. В Азії законодавцем моди вже багато років є Південна Корея. Її мешканці приділяють догляду за собою багато уваги та часу.
Inspired разом з інтернет-магазином EVA.UA розповідають про особливості б’юті-індустрії в Південній Кореї.
Корейські стандарти краси поєднали в собі вплив західної попкультури та національні традиції. Для жінок у Кореї зразком краси є невисока й тендітна дівчина з великими очима – саме такої зовнішності прагнуть азійки. Корейці виділяють такі критерії краси:
У питанні догляду за шкірою корейці – фріки. Вони намагаються досягти своїх стандартів краси не маскуванням дефектів шкіри, а профілактикою хвороб чи старіння, які можуть ці дефекти спровокувати. Тому вони використовують систему багаторівневого догляду, що складається з 10 ступенів.
Українки зазвичай використовують гель для вмивання, тонік і крем. Б’юті-рутина азійок набагато складніша. Спочатку вони наносять засоби для очищення, тонізації та живлення, далі – маски й креми, а тільки після того мейкап.
Таку систему європейські жінки вважають не зовсім зручною, адже вона займає багато часу, а для кореянок догляд за шкірою у пріоритеті. Проте багаторівневий догляд має певні недоліки – він упливає на тканини, через що з часом шкіра стає чутливою.
Не можна ігнорувати й б’юті-тренди, які формують у Кореї та підхоплюють у всьому світі. Наразі в Південній Кореї популярністю користується ефект glass skin, (з англ. «скляна шкіра» – ред.). Щоб досягти його, важливо дати засобам глибоко проникнути в шкіру, не залишаючись на її поверхні.
Прогресивне корейське суспільство не має меж для макіяжу. Чоловіки його тут роблять так само як і жінки. Сучасні стандарти краси для корейських чоловіків утворилися наприкінці XX століття. Саме тоді культурна революція принесла у країну елементи західної культури: яскраві, епатажні та сміливі. Поєднавши це з традиційними азійськими нормами, чоловіки створили власний ідеал краси:
Саме в Південній Кореї продають 21% світових продажів косметичних засобів для чоловіків. Мешканці цієї азійської країни активно використовують блиск для губ, гелі для брів, BB-креми, рум’яна та засоби для догляду за шкірою. Чоловіча косметичка тут важить не менше жіночої, а продуктів у ній може бути навіть більше. Професійний мейкап тут роблять як молоді хлопці, так і представники старшого покоління.
Корейська косметика – це BB-креми з високим рівнем SPF, тональні засоби-кушони, тінти, туші для вій та інше. Усі ці засоби надають шкірі сяйливого порцелянового вигляду. Наразі корейський макіяж роблять не лише в Азії – він набуває популярності в багатьох європейських країнах.
Перед відтворенням макіяжу кореянок, почніть із підготовчого етапу. Очистіть, тонізуйте шкіру, використайте сироватку, накладіть тканинну маску й патчі під очі та нанесіть крем для обличчя. Тепер шкіра готова до декоративної косметики. Спочатку нанесіть BB-крем. Найкраще обирати продукти із сяйливим фінішем. Він надасть ефект вологої шкіри. Після цього нанесіть консилер під очі на синці, а дрібні недоліки можете приховати за допомогою коректора.
Наступний етап – рум’яна. У Кореї жінки зазвичай використовують рідкі та кремові засоби, що надають ефект натурального рум’янцю на шкірі. А щоб підсвітити обличчя, скористайтеся хайлайтером: нанесіть його на випнуті частини обличчя: перенісся, вилиці та губний жолобок.
Тінт для губ підкреслить природний колір і триматиметься протягом усього дня. Також пам’ятайте, що макіяж у корейському стилі передбачає природну форму брів без чітких контурів. Тому просто підкресліть їх тінями або розтушуйте олівець. Підводка для очей зробить погляд виразнішим, а туш візуально збільшить очі. Перед нанесенням варто завити вії.
Inspired відкрите до експериментів, пошуку нових форматів та імен, тому пишіть нам на адресу inspiredua@gmail.com.
Для комерційної співпраці: adv@zdatni.com
Inspired. Медіа Можливостей. © 2018. All rights reserved