Меню & пошук

[ads-pc-2]

6 питань, які допоможуть перевірити бізнес-ідею на міцність
25 Лютого, 2019
Автор: Inspired special

Ви подивилися всі відео Джеймі Олівера та Гордона Рамзі. Сприймаєте їжу як мистецтво та мрієте почати власну справу: з виробництва натуральних соків, дієтичних цукерок чи незвичного мармеладу. Але як знайти клієнтів, гроші для старту і вивести продукцію на ринок? І головне: чи може фудпроект стати справою життя, а не хобі вихідного дня?

З 9 березня стартує школа для локальних виробників їжі «Фудпросвіта» від «Лавки Традицій». Навчання відбуватиметься щосуботи упродовж 5 тижнів, а увесь курс складається з 5 модулів: «Як відкрити свій гастробізнес?», «Що таке якість продукту і як її вимірювати?», «Вплив фінансів на розвиток компанії», «Логістичний та юридичний розвиток компанії», «Навіщо вам маркетинг?».

Inspired разом зі школою «Фудпросвіта» розбирається, про що варто запитати себе та експертів перед запуском власного гастропроекту.

Моя ідея варта втілення?

Ваші очі горять від нових рецептів, але серце зупиняється при думці про запуск проекту. Так, це не просте завдання, воно потребує підготовки та аналізу. Почати запуск власного фудпроекту варто з оцінки життєздатності ідеї, з чим допоможуть впоратися на першому модулі «Фудпросвіти». Тому 6 квітня не прогавте лекцію «Як створити потрібний продукт».

Моя ідея – унікальна?

З наступним важливим етапом – аналізом ринку – допоможе розібратися викладачка Kyiv-Mohyla Business School Ельвіра Файзулліна та її лекція «Аналіз ринку і вибір оптимальної бізнес-моделі». Чи працює теорія на практиці: про це на власному досвіді розкаже Маргарита Шпін, співзасновниця та авторка соусів бренду Mr. Caramba.

Де знайти гроші?

Ідея класна, але де знайти гроші на техніку, продукцію, пакування і все інше? Для розуміння природи бізнес-інвестицій варто почати з принципів фінансової грамотності. Як складати бюджет, збудувати ефективну фінансову модель і прорахувати можливі витрати – про все це розповість Гліб Буряк, викладач Українсько-американського університету Конкордія. Дві лекції Гліба пройдуть у рамках третього модуля школи «Фудпросвіта».

Де шукати інвесторів?

Про це детальніше розповість Олександра Бравко, старша експертка з торговельної та інвестиційної політики проекту CUTIS. І, звісно, успішний бізнес неможливий без сплати податків. Які системи оподаткування бувають і яку обрати – радимо уважно послухати лекцію Іллі Несходовського, експерта групи «Реанімаційний Пакет Реформ».

Як продавати мій продукт?

Записники списані скетчами крафтового пакування, а дизайнер уже намалював стильне лого. Здається, ваш продукт уже повністю готовий, але як почати його продавати?

Насправді вихід на ринок потребує трішки більше підготовки. Спершу варто розібратися з нюансами технологічних процесів, стандартів якості та зберігання готової продукції. Адже без цього неможливо вийти на великі масштаби та продажі в супермаркетах. Так, на другому модулі школи експерти мережі «Сільпо» розкажуть про особливості контролю якості продукції, необхідні документи та стандарти ISO. А засновниця гастромайстерні «КозаЧка» поділиться власним досвідом на лекції «Як отримати всі документи і не зійти з розуму».

Хто буде купувати мій продукт?

Від важкого до приємного – маркетингу. На цьому етапі варто розібратися: хто буде купувати ваш продукт і чому. Які проблеми, побажання чи мрії клієнтів може задовольнити, наприклад, козячий сир чи натуральний мармелад. Для цього не пропустіть лекцію останнього модулю школи від «Лавки Традицій». Експерти допоможуть розробити маркетингову стратегію та знайти власний стиль комунікації.

 

Про запуск рекламних кампаній та оцінку ефективності розповість Слава Бардаченко. А  фотографка і фудстилістка Оксана Сибидло допоможе розібратися з красивими фото для вашого Instagram.

ЛАВКА ТРАДИЦІЙ – проект підтримки та розвитку українських виробників. Це натуральні продукти, виготовлені за авторськими рецептами. Для їхнього виробництва використовують локальні інгредієнти, вирощені або отримані завдяки ручній праці. Продукцію «Лавки Традицій» можна придбати в супермаркетах «Сільпо» та делікатес-маркетах Le Silpo.

МАТЕРІАЛ ПІДГОТОВЛЕНО ЗА ПІДТРИМКИ
поділитися
Twitter
Telegram

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: