Меню & пошук

Youtube ігнорував скарги на негативні ролики, бо ті збирали більше переглядів – Bloomberg

Youtube ігнорував скарги на негативні ролики, бо ті збирали більше переглядів – Bloomberg

Алгоритми соцмережі також свідомо рекомендували небезпечний контент


Працівники Youtube роками ігнорували скарги користувачів на ролики про теорії змови, агітацію за відмову від щеплень та дитяче порно. Небезпечний контент збирав високі рейтинги, тому його блокування негативно позначилося б на кількості й тривалості переглядів. Про це йдеться в розслідуванні Bloomberg, під час якого журналісти поспілкувалися з 20 колишніми працівниками соцмережі.

Відео, яке рекомендується користувачам, відбирають нейронні мережі – запрограмовані аналоги людського мозку. Ці алгоритми мали б повідомляти про небезпечний контент. Однак їхні повідомлення часто або лишалися без уваги, або спеціально перепрограмовували, щоб вони рекомендували суперечливі ролики.

В останні роки десятки працівників YouTube та Google були занепокоєні поширенням фейкових роликів, їхнього токсичного змісту та подальшого впливу на користувачів. Один з них хотів маркувати відео з мовою ворожнечі та припинити рекомендувати їх глядачам. Інший працівник створював аналітичні таблиці, в яких демонстрував зріст популярності небезпечного контенту. Проте щоразу керівництво стверджувало, що «не варто розкачувати човен».

Про шкідливий контент, за інформацією видання, знають виконавча директорка YouTube Сьюзен Войжицьки та інші топ-менеджери, але вони не приймають рішень для зменшення його кількості на сервісі.

«Моя робота – в управлінні компанією, а не аналізі відео», – заявляла Войжицьки.

Одна з причин такої поведінки – нарощування рекордної кількості переглядів за будь-яку ціну. Очоливши 2014-го компанію, Войжицьки поставила за мету досягнути 1 млрд годин переглядів за добу. Місія була виконана через 2 роки.

Войжицьки відмовилася особисто прокоментувати ситуацію. Натомість прес-секретар компанії запевнила: платформа щодня вирішує десятки важливих глобальних викликів.

«Ми суттєво оновили систему рекомендацій YouTube, аби запобігти поширенню дезінформації та підвищити якість відео на сервісі. Також інвестували в машинне навчання, щоб мати змогу швидше знаходити та видаляти неприйнятний вміст. Крім того, регулярно вносимо зміни до нашої політики. Торік здійснили 30 оновлень. Відповідальність залишається нашим пріоритетом номер один», – запевнили в компанії.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: