A password will be e-mailed to you.

12748123_1126227230735002_6764029167039326186_o

Маркетологи та digital спеціалісти Helen Marlen, Чашка Espresso Bar, ‘Уличная еда’, Star Burger, MamaMusic, мережі магазинів ‘Епіцентр’, фонду ‘Таблеточки’, Національної поліції України, Fitness Geek Camp, мережі заправок WOG та багато інших проведуть у Києві практичні майстер-класи з маркетингу та digital технологій.

Освітня програма розрахована на 4 дні інтенсивних занять, пройде з 2 по 5 червня 2016 року. 28 майстер-класів. Навчання проходить в форматі case-study: лише на практичних прикладах реальних компаній та брендів. Жодної академічної теорії. Курс буде цікавим і маркетологам/PR-фахівцям/медійникам, і підприємцям, які розвивають свою справу.

У програмі проведуть заняття представники (директори та digital стратеги) найкращих українських агенцій: Hoshva PR, Fedoriv, Aimbulance, SPN Communications, Dievo, Grape Ukraine, ‘Ольшанський і партнери’. Вони розкажуть про маркетинг брендів на прикладі проектів для своїх клієнтів.

Програма доповнена заняттями по копірайтингу, SEO, аналітики online маркетингу. Окремий модуль присвячено просуванню у facebook та Instagram. Докладний розклад програми

Випускники пройдуть стажування у викладачів курсу та візьмуть участь в освітній подорожі до країн Європейського Союзу.

Вартість навчання складає 1600 гривень за весь курс занять: більше ніж 45 годин майстер-класів за 4 дні. Зареєструйтесь для участі на сайті програми

Організатор: Вільна школа маркетингу (від команди Вільної школи журналістики та Вільної школи підприємництва)

Місце проведення занять: вул. Володимирська, 57. Київський будинок учителя

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її і натисніть Shift + Enter або клікніть тут, щоб повідомити нас.