A password will be e-mailed to you.

Сотні тисяч людей з усього світу спостерігали за двома друзями із серіалу “How to make it in America” в їхніх спробах спіймати американську мрію за хвіст. Підприємливі хлопці пробивалися до світу моди з вулиць Нью-Йорка, виготовляючи то футболки та худі з оригінальними принтами, то джинси екстравагантних покроїв. А скількох це надихнуло на запуск власних проектів, годі й казати.

Аргумент, що за океаном люди більш пристосовані до створення бізнесу і конкуренція у них в крові, важливий та не вирішальний. Тож, йому на противагу, ми підготували 5 історій молодих українських дизайнерів одягу вуличного стилю. Знайомтеся!

  

Syndicate

На момент створення Syndicate (SNDCT) – 2010 рік – команда вже мала два бренди. Досвід був, тож природньо, що з’явилося бажання створити потужний проект. Синдикат став не просто брендом одягу, а об’єднанням художників, ілюстраторів та дизайнерів. Команда велика: 4 людини працюють над ідеями та налагодженням процесів, решта займаються технічною роботою. Натхнення приходить з навколишнього світу: природа, люди, історичні та культурні процеси. У Синдиката своє виробництво, де шиються доволі класичні речі у колаборації з багатьма художниками та ілюстраторами зі всього світу, що дозволяє в унікальній манері трактувати вуличний стиль. Останній приклад такої співпраці – роботи іспанця Рікардо Каволо.

Повноцінні колекції у бренда з’являться тільки в наступному році, але це не заважає вже зараз бути представленими на міжнародному рівні. Зокрема, в Росії, Литві, Англії, Німеччині та Японії. В Україні речі можна придбати тільки в Києві та Севастополі, а також, в інтернет-магазині Синдиката.

http://sndct.com

  

  

Ditch Clothing

Яскравий приклад того, що великі проекти виростають з маленьких починань. 3 роки тому Антон вирішив створити блог про streetwear, а вже через рік після того вони з другом заснували Ditch Clothing. Зараз у хлопців є власний цех для виробництва одягу, чим вони дуже гордяться, і велика команда, яка займається дизайном, пошивом, фінансами, відео та фотографією.

“Ми на 100% Made in Kiev і робимо якісний повсякденний одяг для тих, хто бунтує чи стомився робити це, для тих, хто слухає гарну музику, любить гучні компанії та красиві місця. У 2013 до нашої лінійки додасться ще й casual“, – ділиться з нами Антон. За 2 роки встигли попрацювати з Power Move Conspiracy, Ravel Original, Lodek та URA. Але для Ditch Clothing принти ніколи не були в пріоритеті. Просто зараз хлопці працюють над колекцією “Весна 2013” і обіцяють здивувати всіх. Одяг вже можна купити у Києві (магазин “KapKan”) та Одесі (магазин “Slim Shop”), а з наступного року ще й у Москві та Петербурзі.

http://madeinkiev.com

  

  

Hapaj

Наймолодший, з усіх представлених тут, бренд. Перший вихід в люди – фестиваль Don’t Take Fake, що відбувся у Києві наприкінці вересня 2012 року. Як жартують самі хлопці: “Нас двоє і ми арт-директори та вантажники одночасно”. Думки про створення власного бренду одягу з’явилися ще на початку навчання в університеті. В першу чергу, хотілося самореалізації таким чином. Певний час довелося витратити на те, щоб правильно сформулювати ідею та закріпити її у назві, яка добре ідентифікує вуличну культуру,  в якій живуть дизайнери.

“Виготовляємо повсякденний одяг з акцентами на власних ілюстраціях. Принти вручну віддруковуємо з ліногравюри. За 3 місяці роботи ми випустили 2 міні-колекції: до першої входило 5 моделей одягу, до другої – 2. Колекції лімітовані, що додає ексклюзивності, а на кожному відбитку, зберігаючи традиції естампу, вказано номер за порядком та загальний тираж”, – розповідає один з дизайнерів.

Ідеї з’являють з бажання дивувати. Серед джерел натхнення: жахи, улюблені книги, життя та розмови спальних районів.
Одяг від Hapaj можна знайти тільки в одному магазині Києва – “KapKan”, або замовити на сайті.

http://hapaj.kiev.ua

  

  

Chilly

Ще один київський проект 2010 року, ідея якого довго виношувалася: аналіз міжнародного ринку, розмови з закордонними знайомими. В основі Chilly двоє друзів, але сама команда доволі велика. Це райтери, діджеї та інші активні молоді люди, яким цікаво вкладати в одяг частинку себе.

Chilly виготовляють streetwear та аксесуари для молодих людей, вуличних активістів, сноубордистів і нью-скулерів. Але серйозно націлені й на інші субкультурні ніші.
“Ідеї з’являються несподівано як від нас, так і від друзів. Завжди хочеться зробити таке, чого в світі ніхто не робив. Нас надихають вулиці міст, великі гори і тусовки”, – коментують пророблену роботу хлопці.

9 випущених колекцій сезонного одягу обмеженою кількістю – 10-20 одиниць. Одяг від Chilly можна знайти в інтернет-магазинах “Boomerang Boardshop” та “Tosho Shop”.

http://chillyco.com

  

  

Red Beard

Для Андрія Жулідіна запуск власного бренду одягу почався у якості хобі, за наявності великої кількості вільного часу, через роботу фрілансером. За два роки роботи він випустив 4 невеликі колекції: футболки, майки і світшоти. Вражає, якщо врахувати той факт, що над Red Beard Андрій працює сам, беручи в підмогу друзів лише для зйомок лукбуків. Ілюстрації народжуються в процесі обробки ідей: щось відфільтровується, щось трансформується. Найбільше надихає природа, мінімалізм і олдскул.

Одяг від Red Beard можна придбати в PLAU і Toshoshop. В планах: вихід на російський ринок.

http://redbeard.com.ua

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її і натисніть Shift + Enter або клікніть тут, щоб повідомити нас.