Меню & пошук

«Хочеться хапатися за голову»: перша річниця Inspired

«Хочеться хапатися за голову»: перша річниця Inspired

Що нам вдалося


Привіт усім, сьогодні оновленому Inspired рівно рік. Минулого травня в цей день наша маленька редакція спільно з друзями із The Village Україна синхронно натиснули кнопку «опублікувати» на своїх сторінках у Facebook − кожен написав пост про те, що від сьогодні в медіапросторі є ще один гравець. Ми тоді мали безліч планів – дошка в офісі досі списана ними, їх ніхто не стирав. Час від часу я поглядаю на неї – і хочеться хапатися за голову від того, що ми втілили, і водночас від того, що ще не встигли.

Коли перезапускали Inspired, ми розуміли, що це медіа не буде таким, яким задумувалось ще у 2011 Сергієм Пішковцієм − першим головним редактором. Нам хотілося взяти все те, що зробив Сергій, і акуратно нашаровувати на нього щось нове, як намотувати червону нитку на моток білої.

На цей процес активно впливають читачі. Ви любите читати про книжки, а ми любимо про них писати. Ви постійно думаєте про самоосвіту, тому ми завжди в пошуку класних історій про стажування та практики за кордоном або ж можливості поліпшити інтелектуальний бекграунд у своєму місті. Ви активно досліджуєте світ у дорозі, тому в нас є тексти про те, як вам цю дорогу спростити і де знайти ту саму точку для відпочинку. Окрема наша радість − як добре читаються тексти про еколайфстайл та свідоме споживання. Обіцяємо кількість такого контенту збільшувати, бо й самі для себе відкриваємо, як щодня світ навколо можна поліпшувати простою дією типу відмови від пакетика в супермаркеті.

Із того, що не планувало стріляти, але вистрілило − тема бодіпозитиву, інклюзивності, прав людини, боротьби зі стандартами краси і викликами психічному здоров’ю. Цей рік показав, що наші читачі прогресивні і не відстають від глобальних трендів. Усіх вас хочеться зафрендити :)

До речі, про Facebook та інші цифри:

  • за рік нам вдалося збільшити кількість підписників на 4 тисячі − до 52,5 тисячі.
  • в Instagram кількість фоловерів зросла на 1,5 тисячі − до майже 4 тисяч.
  • на сайті ми маємо мільйон унікальних відвідувачів за рік і 120 тисяч на місяць.
  • вже зараз на Inspired 10 промоматеріалів та один великий спецпроект.

І хоча приємно зупинитися на секунду і проглянути всі ці викреслені пункти з to do list, ми – не про сповільнення. Нашарування червоної нитки на білу дало нам прекрасний, важливий і затишний ресурс в рожевих брендових кольорах ;)

У нас ще дуже багато запланованих текстів, експериментів і тем, багато думок, як саме ми можемо бути корисними нашим читачам. Тому є всі шанси, що ще через рік план на дошці поруч зі мною буде виконано і його нарешті можна бути стерти і написати новий, ще на два роки вперед.

Оля Дацюк, Катя Кухарчук і Юля Беба

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: