Улюблені бренди міленіалів – дослідження
Улюблені бренди міленіалів – дослідження
Люксові бренди досі серед фаворитів.
[ads-pc-2]
Швейцарська компанія UBS Group AG провела дослідження, результати якого показали, які бренди подобаються міленіалам найбільше. Про це повідомляє Bloomberg.
У ході дослідження було опитано понад 3 тисячі людей (віком від 18 до 35 років) у США, Європі та Китаї. За даними дослідження, до 2025 року ця вікова група буде відповідати за 45% всього люксового споживання у світі.
Улюбленими брендами покоління міленіалів, за результатами опитування, є Gucci та Louis Vuitton.
Основною причиною зростання ринку люксових товарів є китайські міленіали. Вони виділяють приблизно 20% свого доходу на покупку дорогих товарів. А от міленіали у Італії та США надають перевагу купівлі бюджетним покупкам.
Фото: Flickr