Що робити з дратівливою рекламою: вирішення від APM Agentuur
Що робити з дратівливою рекламою: вирішення від APM Agentuur
[ads-pc-2]
Реклама, що міцно проникла в наше життя за останні 20 років, вже майже не виконує своєї основної функції – більшість людей її просто ігнорують. З корисного інструменту комунікації між бізнесом та клієнтами вона перетворилась на щось таке, що дратує, не помічається або забувається одразу після перегляду. Що ж робити рекламодавцям та як люди можуть заробити на переглядах корисної для них реклами, нам розповіли в агентстві APM Agentuur, яке нещодавно презентувало власне вирішення цієї проблеми.
«У кожної людини повинна бути персональна рекламна дошка», вважає APM Agentuur, що пропонує революційний підхід до комунікації між покупцем та продавцем. Агентство почало свою діяльність 15 вересня 2014 року як перше міжнародне агентство справедливості в рекламі.
Посилання на сайт агентства – www.adpays.me. Назва розшифровується як «Advertising pays me», тобто «Реклама платить мені».
Про цю та інші особливості проекту читачам Inspired розповість менеджер APM Agentuur в Україні, Андрій Верцімага.
– Як з’явилась ідея APM Agentuur?
– Вам подобається реклама? Дуже здивуюсь, якщо подобається. Більшість людей ставиться до неї негативно: реклама всюди і її багато, вона дратує, відволікає нас і забирає наш час. Навіть якщо зрідка трапляється цікава реклама, вона просто губиться серед купи непотрібної!
Але подивимось на це з іншого боку. Давайте не будемо звинувачувати рекламу! Реклама корисна, адже вона стимулює конкуренцію, яка, в свою чергу, є гарантом якості.
Не винні в цьому і продавці. Коли виробник хоче знайти свого клієнта, він рекламується усіма можливими методами. Саме через величезні витрати на рекламне просування він змушений збільшувати ціну товару. З урахуванням цих двох факторів виходить, що ми терпимо рекламу і ми ж її оплачуємо!
Насправді проблема реклами в її посередниках: в соціальних мережах, інтернет-ресурсах, телеканалах, друкованих виданнях, білбордах і т.д. Порочна сама система: ми – пасивна аудиторія, чиєю увагою і часом торгує хтось. Звичайно, дехто робить це більш відповідально, дозуючи рекламу і погоджуючи її з інтересами користувача, але все-таки більшість максимально збагачується за наш рахунок і засмічує наш інформаційний простір.
Одним з перших боротися з цією системою почав Adblock. Однак саме боротися, а не змінювати.
Adblock був створений в 2006 році і з того часу став найпопулярнішим розширенням для браузерів. Число користувачів Adblock Plus перевищує 144 млн, і їхня кількість щороку зростає на 69%.
Adblock банально блокував всю рекламу, поки творці не зрозуміли, що це шлях в нікуди: відсутність реклами гальмує розвиток всього. З 2012 року вони створили концепцію допустимої реклами, і тепер, якщо великі рекламні мережі та веб-сайти хочуть уникнути блокування, їм доводиться платити Adblock за це.
Такі дії Adblock не сподобалися посередникам. У 2014 році Microsoft і Google, найвпливовіші з них, подали на розробників розширення до суду.
Проте, за деякий час вони вирішили, що легше буде домовитися, і на початку 2015 з’явилася новина про те, що Microsoft, Amazon і Google таємно заплатили розробникам Adblock, щоб потрапити в “білий список”.
Adblock, що починався як проект проти “поганої” реклами, перетворився на цензора, який вирішує, яку рекламу пропускати, а яку ні. Це викликало хвилю критики від їхніх користувачів, які масово стали “перебиратися” на продукти-аналоги. Якісного вирішення проблеми так і не знайшлося; усталена в світі система продовжує паразитувати на користувачах.
Щороку в світі витрачається більше $500 мільярдів на рекламу. До 65 років людина в середньому встигає подивитися 2000000 рекламних роликів, не кажучи про банери, листівки та інше. І, повторюся, все це люди роблять не по своїй волі і абсолютно безкоштовно.
– Що пропонує APM Agentuur?
– Персональну рекламну дошку для кожної людини. На неї будуть потрапляти тільки ті оголошення, які представляють потенційний інтерес її власнику.
Рекламодавці платять за розміщення реклами на персональних дошках, і 90% цих грошей нараховуються користувачеві за те, що він просто побачить оголошення на своїй дошці, перейде за посиланням, або прогляне відеоролик. APM Agentuur вважає це справедливим.
Ми не ховаємо свої обличчя. Ось наша команда:
– Як це працює?
– За принципом таргетингу. Це рекламний механізм, що дозволяє виділити зі всієї наявної аудиторії тільки ту частину, яка задовольняє певним критеріям (цільову аудиторію) і показати рекламу саме їй. При реєстрації на нашому сайті користувач заповнює анкету, в якій вказує свої інтереси і приблизне місце проживання (за бажанням). Вся інформація залишається конфіденційною. Рекламодавцю залишається обрати цільову аудиторію, кількість показів і здійснити оплату.
Уявіть, що ви виробник дрилів у Львові, ви вибираєте місто Львів, користувачів чоловічої статі віку від 30 до 60, які цікавляться ремонтом. Припустимо, за вашим запитом знайдуться 200 осіб. Виходячи з прийнятної для вас ціни, ви виберете кількість людей і число показів кожному, завантажите і оплатите рекламу, наші модератори перевірять її, і вона потрапить на рекламні дошки ваших потенційних покупців.
Так, приміром, виглядає моя дошка. В центрі розміщується месенджер з функцією чату, а навколо – реклама.
За оновлення сторінки, переходи по банерах, перегляди візиток, листівок і відеороликів персональний рахунок на www.adpays.me поповнюється. Щоб вивести кошти, вам знадобиться акаунт у PayPal. Це електронна платіжна система, з якою ми співпрацюємо. Вона є найбільшою та найнадійнішою в світі.
– Виходить, що користувач тільки виграє. А які переваги ви пропонуєте рекламодавцям, крім таргетингу?
– По-перше, позитивний імідж. Власники персональних рекламних дошок в системі APM Agentuur добре налаштовані на рекламу, оскільки їхню увагу гідно оцінено. Рекламодавець може бути впевнений, що його відеоролик подивляться, а за посиланням, прикріпленим до банера, перейдуть.
По-друге, у нас всі рекламодавці знаходяться в рівних умовах: майстер, який лагодить взуття і хоче розповісти про себе жителям свого маленького міста, і відома у всьому світі корпорація з виробництва взуття будуть в однаковій черговості з’являтися на рекламній дошці зі своїми пропозиціями.
По-третє, як показали наші дослідження, ефективність розміщення реклами в нашій системі вища, ніж при розміщенні в соцмережах або пошуковиках, а вартість при цьому в рази нижча.
А порівняння з роздачею листівок або розклеюванням плакатів взагалі не мають сенсу.
– Які відгуки від користувачів ви чуєте?
– Більшість людей реагує позитивно, тому що сама ідея правильна і проста. Буває, запитують чи не піраміда ми. Люди впевнені, що халяви не буває. Тому хочу підкреслити, що ми – безкоштовний продукт. У нас немає реферальних програм і “заманух” на кшталт “приведи друзів і отримаєш бонус”. Ми просто розповідаємо про наші переваги і сподіваємося на те, що ідея знайде відгук.
Бувало, казали, що рекламу у нас будуть “наклікувати” або навіть з’являться натовпи школярів, домогосподарок і пенсіонерів, які створять багато акаунтів і будуть “стригти” гроші. Наклікування пропаде саме по собі, оскільки реклама буде цільова, а отже, корисна і цікава користувачеві. Наше завдання – показати рекламу, а завдання рекламодавця – зробити її “смачною”. Ми стежимо за тим, щоб користувач не створював більше одного акаунта.
– У яких країнах ви працюєте? Чи є у вашого проекту аналоги?
– Ми працюємо по всій планеті. Я серйозно, зареєструватися можна в будь-якій точці світу. А от щоб отримувати рекламу, потрібно багато зареєстрованих користувачів у вашому регіоні. Спочатку з’являються рекламні дошки – потім туди приходять рекламодавці. Кілька тижнів тому ми запустили повноцінний сайт, що доступний 10 мовами, і почали промо-кампанію. На даний момент в системі 805 персональних рекламних дошок, з яких 144 припадає на українських користувачів. З часом їхня кількість буде зростати, а прихід рекламодавців значно прискорить розвиток.
На закінчення хочу зауважити, що APM Agentuur на 90% соціальний проект, і лише на 10% – комерційний. У всьому світі ми такі одні.
4 коментарі